סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 3 ביוני 2012

על רצפה תל אביבית ישנה

על רצפה תל אביבית ישנה ומצוירת אני יושב וסופר את הצרות שלי ואיך הגעתי לכאן.
אתה תמיד אומר שאני נהנה מהכאב יותר מידי וחי בתור היפוכונדר נצחי ושום טוב לא יצא מזה. אבל אני לא מצליח למצוא את המילים הנכונות לתאר לך את השירים האלו ולתעל את הרגשות שלי אז אני זורק חופן צרות לעברך וחוזר לעולם שלי על הרצפה המצוירת שהזמן הצליח לשבור ולקמט.

מפזר מולי את הצרות אחד-אחד ומחפש בערימות של הניירת הרגשית שמעולם לא מיינתי את המפה שתסביר לי איך הגעתי לכאן. איך הגענו שנינו לכאן. לנקודה הזאת של הביחד. להבנה שאהבה כמו שהיא מחזקת היא גם מחלישה. ואני מחפש את האוזן הנכונה שלך כדי לספר לך כמה שאני אוהב אותך וכמה שאני שונא. כמה שהלב שלי נשבר תוך כדי אהבה. מישהו שכח לספר לי שככל שהאהבה יותר גדולה ככה גם הכאב יותר מוחץ. הפחד האיום והנורא שיום אחד זה עוד עלול להיגמר, שזה עוד עלול לגמור אותנו. דימוי רומנטי של עצמי מסתובב נטול גבולות וחוקים ברחבי עיר מתקלפת ונוסטלגית מתחלף בדימוי של עצמי כאוב ושבור בעיר שמתקפלת לתוך עצמה כשאני עוד בין קפליה בניסיון להחזיק לב מדמם ביד אחת ובשנייה זר מטאפורות בנאליות לאהבה.

הנה אתה שוב מעיר לי על היכולת שלי לזרום עם זרם התודעה שלי והנה כבר שברתי אותנו, הפרדתי בכוח ובסוף גם הרגתי. אבל אתה מחייך אליי את החיוך הראשון שלך שלעולם לא אשכח ותוך כדי ליטוף אתה מבין שזה לא אני, זה השירים שלי שאשמים. אין דבר יותר יפה מכאב בשיר של מישהו אחר. עכשיו בוא תחבק אותי, הכול בסדר. בסופו של דבר האהבה תמצא דרך להיות האהבה שהיא.  


1.
Lianne La Havas
Lost and Found (Gang Colours remix)
 (2012)



אחד השירים האהובים עלי לאחרונה ברמיקס של אחד הבחורים המוכשרים בסביבה.

2.
oOoOO
NoWayBack (feat. Butterclock)
 (taken from “Our Loving Is Hurting Us” /// 2012)




שיר שמצליח גם לגרום לגוף שלי לרצות לרקוד וגם להתרגש.

3.
Niki & The Dove
The Gentle Roar
 (taken from “Instinct” /// 2012)


אחד ההרכבים האהובים עלי לאחרונה. שמחה מהולה בעצב ומוסיקה מדהימה.

4.
CocoRosie
We Are On Fire
 (taken from "We Are On Fire - Single" /// 2012)




כל חומר חדש מבית האחיות האלו מצליח לרגש אותי עד לשד עצמותיי.

5.
Asbjørn
The Way Sound Leaves a Room
 (taken from “Sunken Ships” /// 2012)


זה הקול האיסלנדי והאזכור לנעימה של "רקוויאם לחלום" שפשוט מצליח לתפוס אותי.
                                     
6.
Woodkid
Run Boy Run
 (taken from “Run Boy Run EP” /// 2012)


 קטע חדש ודרמטי עוד יותר לבמאי קליפים/מוסיקאי המדהים הזה. לא יכול כבר לחכות לאלבום המלא.

7.
Feist
How Come You Never Go There (Beck remix)
 (2011)




איכשהו האלבום הזה חלף מעליי. משהו בו הכביד עליי יותר מידי ודווקא הרמיקס הזה של אהובי בק הבליט את הקסם שבאלבום. עכשיו אני כבר מאוהב.

8.
Hannah Cohen
Crying Game (Active Child remix)
(2012)




מי שמכיר אותי יודע שאני מאוהב בבחורה הזאת מעל הראש. הנה גם רמיקס של אחד המוסיקאים המוכשרים שלוקח את השיר צעד אחד קדימה לתוך החלל.

9.
Julia Stone
It's All Okay (Active Child Remix)
 (2012)




הנה שוב רמיקס של הבחור שמיקסס את השיר למעלה. יש לו את היכולת המדהימה לקחת שיר מושלם ולעשות אותו מולם עוד יותר.

10.
Glasser
Home
 (taken from “Ring” /// 2010)




תודה לאלעד מנשה שהזכיר לי את האלבום הזה וגרם לי להוציא אותו מהבוידעם המוסיקלי שלי ולהתענג עליו שוב.

11.
Katie Kate
Houses
 (taken from “Flatland” /// 2011)




הבחורה הזאת בכלל עושה סוג של היפ הופ אלקטרוני מלוטש ופופי והאלבום שלה מסוף 2011 פשוט מעולה אבל השיר הזה מסתתר לו שם ומדהים כמה שהוא יפה.

12.
Sea Oleena
Milk
 (taken from “Sleeplessness” /// 2011)




גם בפוסט הקודם התלהבתי מהבחורה הזאת שמסתתרת טוב טוב מהמדיה. תקשיבו כמה שזה יפה...

13.
Simone White
Big Dreams And The Headlines
 (taken from “Silver Silver” /// 2012)
אחת האהבות החדשות שלי. וזו אהבה אמיתית ועמוקה ביני לבין המוסיקה המדהימה של הבחורה הזאת.

14.
Ryat
Hummingbird
 (taken from “Totem” /// 2012)
הצמד הזה הוציא לאחרונה אלבום חדש שכולו יופי טהור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה