סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, 19 בינואר 2012

כסה אותי2# [ COVER ME#2 [ live

מנגינה עפה באוויר וקול רודף אחריה, שניהם בלתי נפרדים כמו שהם נפרדים. ואז מגיע הרגע שבו הקול משיג את המנגינה ושניהם מתנפצים על האוזן שצמאה לקצת צמרמורת. בעיניי ובאוזניי אין שני להרגשה הזאת.
אני עומד בחלל אלמוני ומחכה שהקול הראשון ישיג את המנגינה שלו וכשזה קורה כל הדאגות נעלמות ואני נשאר לבד בוהה בהתפוצצות כל הרגשות ממש מול עיניי.

באלאנס, גיטרה, פסנתר, כבלים סוררים וכיסא פסנתר שהלך לו לאיבוד. זמרות שאני כל אוהב ומעריך מתחילות להגיע אחת אחרי השנייה לגמרי ממושמעות ללוח זמנים שהגיתי וכל אחת בתורה יוצרת זיקוקים שמתנפצים באוזניי ופתאום אני מרגיש קצת יותר שייך לעולם. מעניין אם הן מודעות לזה? בא לי להשאר קהל של איש אחד מול כל הזיקוקים האלו.

ואז הקול האחרון משיג את מנגינתו האחרונה ויש דממה קטנה מיד אחרי שהם מתפוצצים ומתפוגגים באוויר ויש מחיאות כפיים עמומות באוזניים שלי ואני נשאר לי ככה לבד לצד כמה וכמה עשרות אנשים ומבין שאין דבר טוב יותר מלהאמין במוסיקה ולהתרוצץ יומם וליל בשביל לחזות במנגינות יפות וקולות מרגשים מוצאים אהבה ממש מול אוזניי.

כמעט שנה עברה בין ערב ה"COVER ME" הקודם לזה אבל היה שווה לחכות.
תודה מיוחדת למוסיקאיות המדהימות ולזיקוקים שלהן: רוני אלטר, עינב ג'קסון כהן, הדרה לוין ארדי, מיכל גבע, נועה בנתור, מעיין הירשביין, רותם אור, גלי אלון ואן שטרייכמן.
תודה לתום זואילי על הצילום של האירוע ושל הפוסטר ולבן ורונה-פולסקי על העיצוב.
תודה גם לדני קינן על הסאונד.
ותודה גם ל"שפגאט" וכל האנשים המהממים שם שגרמו לי לחזור ולעשות את הערב הזה.

הנה לכם ההקלטה של כל השירים. תעשו לעצמכם טובה ורוצו לחקור ולרכוש את האלבומים של הזמרות המדהימות שהשתתפו בערב הזה :-)
 
עיצוב: בן ורונה-פולסקי





















 כל התמונות צולמו ע"י תום זואילי

גלי אלון > www.myspace.com/galialon 
הדרה לוין ארדי > www.hadara.co.il > www.facebook.com/hadaramusic 
נועה בנתור > www.myspace.com/noabentor 
עינב ג'קסון כהן > www.einavjackson.com 
רוני אלטר > www.facebook.com/ronialter 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה