סה"כ צפיות בדף

יום שני, 28 במרץ 2011

כסה אותי [ COVER ME [ live

לפעמים יש צורך להתרחק כדי להתגעגע. ככה אני עם המוסיקה שמסביבי.
ועכשיו אחרי שהגעגועים בתוכי גאו וגעשו אני חוזר. כי מצאתי לעצמי ולאהבה שלי בית חדש שיכיל אותי ואת המוסיקה שלי.
עכשיו יש זמן לנחת. קצת חשבון נפש עם הרעש שבתוכי ועם הרעש שבחוץ.
יש זמן להתקרב לכל מי שאהבתי ולא מצאתי זמן לומר להם את זה במילים.
הזדמנות להיזכר בחלומות ישנים, לחשוב איך נראים הדרכים שמובילות אותי לשם ולגזום את העשבים השוטים שקמו לתחייה וכיסו אותן.
אנשים כועסים שאני עצוב ואני רק מוצא את עצמי מסביר שככה אני ואחרי קצת שקט גם אני אסער ואתפוצץ שוב אבל עכשיו אני צריך שקט ומוסיקה במינון הנכון.

זה מחזיר אותי לבין קירותיו של בר הלייקה ז"ל ולערב שבו הגשמתי חלום קטן.
היה מדהים לראות במה קטנה שנבנתה ברגע האחרון מארחת עליה זמרים וזמרות שאני כל כך אוהב בערב שכולו מוסיקה מדהימה וקאברים שוברי לב.
עם כל ההתרגשות שלי והלחץ שהייתי שרוי בו (כולל מחלה לקינוח) מצאתי את עצמי נשטף על ידי הקולות שעל הבמה שמולי ומצאתי, לראשונה מזה הרבה זמן, קצת נחת.
אז בחיל וברעדה אני מגיש לכם כאן את ההופעה במלואה. לכל מי שהיה והתרגש כמוני ולכל מי שרוצה להתרגש כאילו זאת הפעם הראשונה בחייו.

תודה ענקית לכל אחת ואחד שעלו והציפו את המקום בקולות המדהימים שלכם, במנגינות המלטפות ובקאברים המושלמים:
חמי בן דוד, הדרה לוין ארדי, מעיין סימונה, רוני אלטר, אליוט, ענת אסתר חיטמן, שירלי קונס, גלי אלון, עידו רצון, שרון טובה לוי ואלברט סופר.
תודה מיוחדת לפז גלזר על ההופעה ועל הניהול המוסיקלי.
ותודה לתום זאוילי על הצילום של הפוסטר, בן ורונה-פולסקי על העיצוב, רותם אבי-טל על צילום ההופעה ולדניאל קינן הסאונדמן.

ותודה לכם שאתם אוהבים מוסיקה למרות ובגלל הכל.

צילום: רותם אבי-טל
COVER ME. [live]
10 Musicians 10 Covers
06.03.2011 @ LAIKA BAR
Tel Aviv

חמי בן דוד - דברים שרציתי לשכוח
Chemi Ben David - I'm Like A Bird (Nelly Furtado Cover)
מעיין סימונה - כל פעם קצת
Maayan Simona - Here Comes The Rain Again (Annie Lennox Cover)
Anat Ester Hitman - You
Anat Ester Hitman - Rolling In The Deep (Adele Cover)
Paz Glazer feat. Sharon Tova Levi - Breathing You
פז גלזר - שיר שינה הדדי (קאבר למיקה קרני/יהודה עמיחי)
שירלי קונס - סירה
שירלי קונס ואלברט סופר - כשראיתי את פנייך לראשונה (קאבר רוברטה פלאק)
עידו רצון - אוניות
Ido Ratson - Unravel (Bjork Cover)
גלי אלון - כמו מחדש
Galli Allon - Too Shy To Say (Stevie Wonder Cover)
רוני אלטר - נמרים
Roni Alter - Kiss Me Again (Jessica Lea Mayfield Cover)
הדרה לוין ארדי - את לי לילה (קאבר לבועז שרעבי)
Hadara Levin Areddy - Wig In A Box (Hedwig and the Angry Inch)
Ellyott - In The Morning
Ellyott - Day By Day (Regina Cover)




for more info and music:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה